duminică, 21 noiembrie 2010

LG GW620 - pregatit de software pentru dispozitivele viitorului

LG GW620 - pregatit de software pentru dispozitivele viitorului
Are un design elegant, rafinat si inovator, iar Android se misca destul de bine. Spre deosebire de alte tastaturi qwerty glisante, destul de dificil de utilizat, cea a lui LG GW620 mi-a lasat o impresie foarte buna: usor de utilizat si tastele bine delimitate.

Ecranul este de 3 inch si complet touch, suficient de mare cat sa poti urmari diferite clipuri sau filme. LG GW620 este un telefon complex cu o gama generoasa de aplicatii multimedia si pentru internet. Mai am de multe de descoperit la acest telefon si, pe masura ce-l butonez, mai gasesc lucruri noi si interesante.

Eu nu stau pe internet de pe mobil. Chiar daca sunt o persoana foarte activa in mediul online, am cateva proiecte si socializez foarte mult, nici pana in prezent nu mi-am activat internetul pe mobil. Totusi, daca as avea un LG GW620 as sta. Ofera acces rapid la email, youtube, retele sociale, iar display-ul si tastatura qwerty fac navigarea pe net o placere.

Timpul nu mi-a permis sa studiez telefonul pe toate partile si nici sa testez toate aplicatiile, dar a fost suficient cat sa ma faca sa-mi doresc asa ceva. Este practic si usor de manevrat, asta datorita dimensiunilor L x W x D: 109 x 54.5 x 15.9 mm si a greutatii de doar 139g. L-am purtat ba in buzunarul de la blugi, ba prin buzunarele de la geaca si chiar nu se simte atat de greu.

La Digital Marketing Forum 2010 am reusit sa testez si camera foto/video de 5 MP. Mi-a placut modul in care gestioneaza fotografiile, meniul de la aparatul foto/video, insa calitatea pozelor lasa de dorit. Raman la parerea ca telefonul mobil ramane util pe functiile de baza si nu pentru filmat si fotografiat. Pentru lucruri spontane este ok, dar nu si atunci cand vrei calitate.

Mi-au placut castile. Sunt confortabile si se aud foarte bine. Si mi-a mai placut si faptul ca incarcarea se face prin USB, astfel incat cablul de date joaca un rol dublu: incarcare si transfer. Am intampinat insa o problema in momentul in care am conectat telefonul la laptop. In loc sa-l vada ca pe un dispozitiv extern, telefonul se incarca…Cred ca mai erau cateva setari care trebuiau facute prin meniu, dar nu am reusit sa-i dau de cap.

Design-ul si modul de aranjare al butoanelor constituie un plus pentru GW620. Acestea sunt destul de mari si accesibile. Pe partea stanga se gasesc butoanele de volum si mufa USB, pe partea dreapta se gaseste declansatorul, butonul de accesare meniu multimedia si slotul microSD, pe partea superioara se afla butonul de on/off & block si jack-ul pentru casti, iar pe partea frontala se gaseste butonul de meniu si butoanele de back si home (ambele touch).

sursa: http://www.itcnews.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu